ANUNȚ CERERE RESTANȚE ANII ANTERIORI – MODEL CERERE SUSTINERE RESTANTE; INFORMARE TAXE ȘI BURSE UCV – MODEL CERERE REÎMATRICULARE
Anunț!
În vederea susținerii examenelor restante din anii anteriori aferente semestrului I, studenții vor transmite pe e-mail cererea însoțită de chitanța aferentă, în perioada 12-15.01.2021, pe adresa facultății: secretariat.agronomie@ucv.ro.
Cererea va fi completată după modelul atașat:
Având în vedere evoluția situației epidemiologice pe teritoriul României care indică o creștere masivă a numărului de persoane infectate cu coronavirusul SARS-CoV-2, și pentru limitarea infectării în rândul populației, Universitatea din Craiova prelungește perioada în care NU încasează taxe în numerar (taxe de școlarizare, taxe cămin, chirii, diverse taxe), pe durata stării de urgență. Acestea se pot plăti prin virament bancar, în contul Universității din Craiova, la BRD, IBAN: RO48BRDE170SV46910431700 CIF: 4553380.
Bursele studenților se vor plăti doar prin virament bancar (pentru studenții deținători de carduri).
Pentru studenții beneficiari de burse, care nu au adus extras de cont și care până la această dată au ridicat bursa în numerar de la casieria centrală, plata acestora se va efectua prin virament bancar în baza extrasului comunicat on line la adresa de e-mail : mihai.tascovici@gmail.com
Bănci acceptate: BCR, ING, BRD, RAIFFEISEN BANK.
În mesajul studentului se va preciza obligatoriu CNP-ul și facultatea.
ANUNT REINMATRICULARE STUDENTI TAXA
Precizari reinmatriculare STUDENTI TAXA
MODEL CERERE REINMATRICULARE_STUDENTI_taxe
Conducerea Universității din Craiova